SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Eskadra MarketPlace w Jarocinie

Na zlecenie Urzędu Miejskiego Eskadra MarketPlace przygotowujestrategię promocji Jarocina.

Prace nad przygotowaniem strategii promocji gminy Jarocinrozpoczęły się na początku marca 2008 roku. Od tego momentudwukrotnie odbyły się konsultacje społeczne, na których obecni bylimieszkańcy, radni rady miejskiej, burmistrz, młodzież szkolna orazprzedstawiciele mediów.

Podczas pierwszych konsultacji (16 kwietnia 2008)przedstawiciele agencji zaprezentowali ogólne założenia dlatworzenia strategii Jarocina. W czerwcu, na drugich konsultacjachspołecznych, przedstawiciele Eskadry MarketPlace przedstawiliwyniki przeprowadzonych analiz: badań, dokumentów, kwerendyprasowej oraz innych niezbędnych materiałów.

Reprezentanci agencji wskazali atrybuty Gminy oraz możliwekierunki dla rozwoju jej wizerunku. Kolejne spotkanie odbędzie sięna początku lipca, wtedy zostaną przedstawione efekty pracy agencji- strategia promocji Jarocina oraz propozycje harmonogramu dalszychdziałań.

Trzon zespołu Eskadry MarketPlace pracującego nad strategiąstanowią: Marek Guzowski, Marek Tobolewski oraz MateuszZmyślony.

Dołącz do dyskusji: Eskadra MarketPlace w Jarocinie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl