Eskadra MarketPlace w Jarocinie

Na zlecenie Urzędu Miejskiego Eskadra MarketPlace przygotowujestrategię promocji Jarocina.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Prace nad przygotowaniem strategii promocji gminy Jarocinrozpoczęły się na początku marca 2008 roku. Od tego momentudwukrotnie odbyły się konsultacje społeczne, na których obecni bylimieszkańcy, radni rady miejskiej, burmistrz, młodzież szkolna orazprzedstawiciele mediów.

Podczas pierwszych konsultacji (16 kwietnia 2008)przedstawiciele agencji zaprezentowali ogólne założenia dlatworzenia strategii Jarocina. W czerwcu, na drugich konsultacjachspołecznych, przedstawiciele Eskadry MarketPlace przedstawiliwyniki przeprowadzonych analiz: badań, dokumentów, kwerendyprasowej oraz innych niezbędnych materiałów.

Reprezentanci agencji wskazali atrybuty Gminy oraz możliwekierunki dla rozwoju jej wizerunku. Kolejne spotkanie odbędzie sięna początku lipca, wtedy zostaną przedstawione efekty pracy agencji- strategia promocji Jarocina oraz propozycje harmonogramu dalszychdziałań.

Trzon zespołu Eskadry MarketPlace pracującego nad strategiąstanowią: Marek Guzowski, Marek Tobolewski oraz MateuszZmyślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu