„Espresso” - nowy magazyn PZU od Valkea Custom Publishing

Do grupy tytułów „WIEM” i Dobry start” wydawanych przez Valkea Custom Publishing i grupę PZU dołączył magazyn „Espresso”. Jest to lifestylowy projekt skierowany głównie do pracowników PZU SA.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Pierwsze wydanie ze względu na porę debiutu poświęcone jest tematyce wakacyjnej. Można w nim znaleźć wywiad z ambasadorem PZU Marcinem Dorocińskim. Aktor opowiada o sporcie, aktorstwie, o swoich mistrzach i o tym, że nie opowiada o najważniejszych rozmowach z nimi.

Ponadto wskazówki jak aktywnie i zdrowo spędzić urlop oraz podpowiedzi ciekawych miejsc na wakacyjne wyjazdy. W „Espresso” można też znaleźć odpowiedź na czym polega design thinking, a także kulturalne rekomendacje na wakacje.

Redaktor naczelną magazynu jest Agnieszka Wrzesień. Projekt graficzny przygotował Łukasz Dziubalski.

Pierwszy numer „Espresso” liczy 16 stron i jest bezpłatny.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA