SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Esquire” zadebiutuje w Polsce w pierwszej połowie 2014 roku

Hearst Marquard Publishing pracuje nad polską edycją luksusowego magazynu dla mężczyzn „Esquire”. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl miesięcznik pojawi się na rynku w pierwszym półroczu przyszłego roku.

Dyrektor wydawniczy Hearst Marquard Publishing Piotr Gontowski, zajmujący się segmentem magazynów męskich, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przyznaje, że nie ma konkretnego terminu launchu „Esquire”. Potwierdza jednak, że magazyn ukaże się w pierwszej połowie 2014 roku. - Polski rynek prasowy nie należy do najłatwiejszych w Europie, dlatego trudno podać konkretną datę. Prawdopodobnie będzie to pierwszy lub drugi kwartał przyszłego roku - mówi nam.

Marquard nadal buduje koncepcję wydawniczą dla magazynu. - Czerpiemy z szerokiego zasobu pisma, ale budujemy własną polską ścieżkę, aby magazyn zainteresował polskiego czytelnika - mówi nam Gontowski.Firma jest w trakcie kompletowania redakcji "Esquire". Na razie są to głównie pracownicy wydawnictwa, jednak prowadzone są już rozmowy z osobami spoza firmy.

“Esquire” to luksusowy lifestylowy miesięcznik dla mężczyzn, należący do wydawnictwa Hearst Corporation. Tytuł powstał w Stanach Zjednoczonych w 1932 roku. Obecnie ma 26 edycji na całym świecie. Poza USA ukazuje się m.in. w Wielkiej Brytanii, Rosji, Chinach, Niemczech, Czechach, Rumunii, Hiszpanii i na Ukrainie. O tym, że magazyn pojawi się na polskim rynku pisaliśmy jako pierwsi we wrześniu br. (czytaj więcej).

Marquard ma obecnie w Polsce dwa miesięczniki skierowane do mężczyzn: „Playboy” i „CKM”. Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „CKM” w pierwszych trzech kwartałach 2013 roku wyniosła 38 112 egz., natomiast „Playboya” - 44 653 egz. (więcej na ten temat).

Poza tym w polskim portfolio Marquarda są jeszcze kierowane do kobiet magazyny „Cosmopolitan”, „Joy”, „Shape” i „Hot Moda” oraz podróżniczy „Voyage”. W marcu br. zadebiutował miesięcznik „Harper's Bazaar” (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: „Esquire” zadebiutuje w Polsce w pierwszej połowie 2014 roku

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mmj
świetna wiadomość!
odpowiedź
User
Jaś Fasola
Ciągle myślą, że na "trudnym rynku prasowym" teksty dostarczą im za darmo studenci, wrzuć skompilowane zdjęcia, które dostna od firm za darmochę, a wydaca ściągnie kasę z reklam oraz redaktor naczelny dostanie premię, bo zwolniono wszystkich dziennikarz, iinym płaci się grosze oraz asytstentkę redakcji, a na stronach jednak coś wydrukowano! Tylko coraz mniej facetów chce to kupować, bo gołe baby za darmo w necie. Komedia!
odpowiedź
User
mr. mr.
Mam nadzieje, ze polska sciezka, dzieki ktorej magazyn ma byc ciekawy dla polskiego czytelnika, nie oznacza rownania poziomu do CKMu
odpowiedź