EssenceMediacom broni obsługi mediowej Play

Sieć komórkowa Play rozpoczęła przetarg na obsługę mediową. Budżetu broni agencje EssenceMediacom (GroupM), która pracuje dla marki nieprzerwanie od 2010 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
EssenceMediacom broni obsługi mediowej Play

Play zaprosił do przetargu na planowanie i zakup mediów kilka agencji, jednak ich liczby i nazw nie podaje.

Wiadomo jedynie, że budżetu klienta broni EssenceMediacom (GroupM). 

Przetarg dotyczy kompleksowej obsługi mediowej, bez social mediów. 

EssenceMediacom (wcześniej Mediacom) obsługuje mediowo markę Play nieprzerwanie od 2010 roku. Ostatni raz agencja ta broniła budżetu telekomu na przełomie 2019 i 2020 roku.

Marka aktualnie prowadzi kampanię świąteczną, w której występują Anna Mucha i Arkadiusz Jakubik. Marka latem tego roku rozstrzygnęła przetarg reklamowy, wybierając do współpracy agencję Plej w miejsce Grandesów.  

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe