EssilorLuxottica z nową kampanią marketingową

Od ponad miesiąca trwa kampania marketingowa EssilorLuxottica promująca innowacyjne szkła progresywne, a przy okazji zwiększająca świadomość na temat prezbiopii. Nowością w kampanii jest wykorzystanie platformy YouTube oraz narzędzi public relations, mających na celu edukację społeczeństwa na temat zagadnienia starczowzroczności.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
EssilorLuxottica z nową kampanią marketingową
mat.prasowe

Wspomniana kampania potrwa do 18 kwietnia i dotyczy marki innowacyjnych szkieł progresywnych Varilux® XR™, które pomagają zachować ostrość widzenia nawet w ruchu - czytamy w komunikacie prasowym.

EssilorLuxotica rozprawia się w najnowszej kampanii z licznymi mitami na temat szkieł progresywnych, ale też zawiera elementy edukacyjne. – Nasza najnowsza kampania Varilux® XR™jest nie tylko promocją innowacyjnych soczewek progresywnych, ale także ważnym krokiem w edukacji społeczeństwa na temat prezbiopii. Każdy z nas po 40. roku życia doświadczy naturalnych zmian w elastyczności soczewki wewnątrzgałkowej, co może wpływać na komfort widzenia. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, takim jak soczewki,Varilux® XR™ możemy zapewnić płynne przejście między widzeniem na bliską, pośrednią i daleką odległość, eliminując konieczność częstej zmiany okularów. Naszą misją jest pomaganie ludziom na całym świecie widzieć więcej i doświadczać więcej, co inspiruje nas do działania i rozwijania technologii, które poprawiają jakość życia – mówi Milena Grabarczyk, Head of Marketing EssilorLuxottica Polska.

Kampania, realizowana w okresie od 1 marca do 18 kwietnia, została zaplanowana w oparciu o wyniki badań konsumentów, dzięki czemu pozwala na holistyczne podejście do potrzeb klientów. Główne medium kampanii to telewizja, wspierana przez działania digital oraz public relations. Nowością w tej kampanii jest wykorzystanie platformy YouTube, co pozwala na dotarcie do szerszej grupy odbiorców oraz narzędzi public relations, które mają na celu wzmacniać edukację społeczeństwa na temat zagadnienia prezbiopii – czytamy w informacji prasowej.

Innowacją w omawianej kampanii są m.in. 15- i 30-sekundowe spoty reklamowe, z przekierowaniem do salonów EssilorExperts. Nowe materiały mają na celu zwiększenie zaangażowania konsumentów i efektywności kampanii – informuje EssilorLuxottica.

Essilor należy do portfolio grupy EssilorLuxottica i jest światowym liderem w dziedzinie soczewek okularowych. Oferuje szeroką gamę rozwiązań dedykowanych korekcji wad wzroku. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady