SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Estimage PR z nowej strony

Agencja Estimage Public Relations zmieniła swój wizerunek w sieci. Od marca ruszyła nowa strona internetowa agencji

"Ala ma żyrafę - niekonwencjonalność pozwala na zwrócenie uwagi" - to pierwsze hasło alfabetu kreatywności, który pojawił się na nowej stronie Estimage PR. ABC, tak nazywa się ta podstrona w menu głównym, to zbiór 24 zasad, które na co dzień przyświecają zespołowi agencji. Litery alfabetu to pretekst do zabawy słownej równie niekonwencjonalnej, jak cała strona. "D - dialog to rozwój. Bez tego się stoi","R - razem - czyli nie odrzucać pomysłów klienta tylko dlatego, że są jego pomysłami" to tylko niektóre z myśli kreatywnych z Estimage.

Internauta znajdzie na stronie wszystkie niezbędne informacje na temat agencji i specyfiki jej funkcjonowania. W menu Chcesz? dowie się o podstawowych obszarach działalności firmy (Strategie komunikacyjne, Relacje z mediami, Konferencje prasowe, Eventy, Lobbing). Z łatwością znajdzie listę klientów agencji, a opcja Posłuchaj umożliwi mu wysłuchanie ich opinii o współpracy z Estimage. Dociekliwi użytkownicy sieci mogą poznać krótkie charakterystyki liderów agencji, a nawet obejrzeć ich zdjęcia.

Filozofia niekonwencjonalności, która przyświecała agencji również w procesie tworzenia nowej strony sprawiła, że efekt końcowy zdecydowanie odbiega od stereotypu serwisu internetowego agencji PR. Aby uzyskać taki efekt zastosowano bardzo żywe kolory i kontrastową grafikę.

"W przygotowaniu serwisu postanowiliśmy, że najważniejsze jest wrażenie jakie pozostawi on na oglądającym. Dążyliśmy do tego, by strona była równie kreatywna jak ludzie i firma, której dotyczy. Bardzo ważne było również, by umieścić w sieci wszystkie standardowe informacje niezbędne na tego typu stronie i uniknąć sztampy" - mówi Agnieszka Stefaniuk z agencji interaktywnej Upstream, autorka kreacji nowego serwisu.

Estimage Public Relations powstała w grudniu 2000 r. Opracowuje i realizuje kompleksowe kampanie PR. Do dotychczasowych klientów agencji należą m.in.: mPunkt, Kotlin, SuperFish, Abba, Schulstad, Takt, K2 Internet, Center Corporation, Honda.

Twórcą strony jest agencja interaktywna Upstream, specjalizująca się w kreatywnych rozwiązaniach internetowych i programowaniu, należąca obok Estimage do grupy AHA.

Dołącz do dyskusji: Estimage PR z nowej strony

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl