SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Euro RSCG dla Pernod Ricard

Agencja Euro RSCG wygrała przetarg na globalny budżet reklamowynależącej do firmy Pernod Ricard australijskiej marki wina Jacob'sCreek.

Biuro agencji w Sydney pokonało w przetargu agencje Saatchi& Saatchi, DDB i BBDO.

Do tej pory za budżet marki odpowiadała mająca swoją siedzibę wAdelajdzie agencja Clemenger BBDO. Jej ostatnią pracą dla Jacob'sCreek była grudniowa kampania wokół promocji filmu 'Australia'.

W kwietniu ubiegłego roku Euro RSCG przejęła także globalneobowiązki reklamowe należącej do Pernod Ricard marki whisky ChivasRegal Scotch. Wcześniej budżet ten obsługiwała agencjaTBWA\Worldwide.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Euro RSCG dla Pernod Ricard

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl