SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Euro RSCG Marketing House dla Diageo

Agencja Euro RSCG Marketing House została wybrana przez Diageo Polska do obsługi programu lojalnościowego, który zostanie wkrótce wdrożony dla jednej z marek.

Euro RSCG Marketing House odpowiedzialna jest za przygotowanie strategii programu, jego wdrożenie i realizację. Agencja będzie też odpowiedzialna za koordynację pracy partnerów, włączonych do obsługi programu. Diageo Polska jest reprezentowany na polskim rynku między innymi przez następujące marki: Johnnie Walker, Hennessy, Baileys, Gordon's gin, Moet & Chandon i Smirnoff.

Usługi agencji Euro RSCG Marketing House obejmują: budowę i zarządzanie bazami danych; analizy i data mining; obsługę programów marketingu bezpośredniego (w tym programów lojalnościowych); obsługę korespondencji masowej; druk personalizowany; konfekcjonowanie; wsparcie dla działów sprzedaży; audyt w punktach sprzedaży; merchandising; samplingi; dystrybucję door to door i door drop.

Dołącz do dyskusji: Euro RSCG Marketing House dla Diageo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl