SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Euro RSCG Warsaw z kampanią dla Peugeot

4 lipca rusza kolejna odsłona kampanii informującej o obniżce cen na samochody Peugeot 'A teraz popatrz na ceny!' przygotowana przez Euro RSCG Warsaw.

Euro RSCG Warsaw z kampanią dla Peugeot

4 lipca rusza kolejna odsłona kampanii informującej o obniżce cen na samochody Peugeot „A teraz popatrz na ceny!” przygotowana przez Euro RSCG Warsaw.

Kampania zaplanowana została w prasie, radiu i telewizji.

Agencja przygotowała trzy 30-sekundowe reklamy telewizyjne (TVP 1, TVP 2, TV 3, TV 4, TVN, TV 7) prezentujące ofertę cenową poszczególnych modeli Peugeot – 206,307 i Partner. Filmy zostały przygotowane w oparciu o brytyjską kampanię reklamową. Pomysł kreatywny opiera się na humorystycznej i zaskakującej historyjce, w której ojciec namawia kilkuletniego syna do napadu na bank, aby spełnić swoje marzenia o Peugeot. Pointa filmu podkreśla, że nie jest konieczne posuwanie się do tak drastycznych środków by zdobyć Peugeot, ponieważ jest on teraz bardziej dostępny po obniżonych cenach.

Reklamy mają zachęcić do odwiedzenia salonów i zapoznania się z nowym cennikiem modeli Peugeot, w którym ceny zostały obniżone nawet o 14%. W reklamie poświęconej Peugeot Partner dodatkowo zaakcentowana została możliwość odliczenia VAT-u do 21 sierpnia.

Kampania radiowa obecna będzie w Radiu Zet, RMF, PR 3 oraz rozgłośniach lokalnych, prasowa natomiast na łamach prasy ogólnopolskiej i lokalnej, w której pojawią się reklamy modeli osobowych oraz Peugeot Partner. Reklamy koncentrują przekaz na atrakcyjnej ofercie cenowej Peugeot.

Kampania potrwa do 22 lipca. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Euro RSCG Warsaw z kampanią dla Peugeot

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl