TVP2 reaktywuje show „Europa da się lubić”. Specjalna edycja na 15-lecie wstąpienia Polski do UE

Telewizja Polska reaktywuje show „Europa da się lubić”. Widzowie zobaczą specjalną edycję tego programu z okazji 15-lecie wstąpienia Polski do Unii Europejskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

„Europa da się lubić” to polska adaptacja francuskiego talk-show „Union Libre”. Formuła tego programu polegała na zapraszaniu do studia obcokrajowców mieszkających w Polsce oraz gości specjalnych, którzy wypowiadali się o zwyczajach w swojej ojczyźnie w ramach tematu danego odcinka.

Rozrywkowy projekt emitowany był na antenie TVP2 w latach 2003-2008. W tym czasie zrealizowano sześć edycji show.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szansa-na-sukces-opole-2019-od-7-kwietnia-w-tvp2-gospodarzem-artur-orzech,7171100689925761a ##

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że Telewizja Polska podjęła decyzję o nagraniu specjalnej edycji tego programu z okazji 15-lecie wstąpienia naszego kraju do Unii Europejskiej (przypada ona dokładnie 1 maja 2019 roku). Publiczny nadawca najprawdopodobniej zrealizuje trzy odcinki kultowego talk-show.

Premiera programu na antenie telewizyjnej Dwójki odbędzie się w sobotę, 27 kwietnia br. o godz. 20.05. Nowe odcinki talk-show „Europa da się lubić” będzie można oglądać w sobotnim prime-time - w tym samym paśmie, w którym teraz pokazywane jest taneczne widowisko „Dance Dance Dance”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dance-dance-dance-wyniki-ogladalnosci-tvp2-liderem,7171102025095297a ##

„Europa da się lubić” wystartowała na antenie TVP2 w lutym 2003 roku. Widowisko początkowo pomyślane jako audycja przybliżająca Polakom życie w innych krajach Europy tuż przed wejściem do Unii Europejskiej, szybko stało się jednym z najpopularniejszym programów rozrywkowych Dwójki, a wielu goszczących w nim obcokrajowców jak Steffen Moller, Paolo Cozza czy Elisabeth Duda zyskało status gwiazd. Show prowadziła Monika Richardson.

Najwyższe wyniki oglądalności gromadził trzeci sezon programu (emitowany między wrześniem 2004 roku a czerwcem 2005 roku), który śledziło średnio ponad 7 mln widzów.

Z kolei ostatnia edycja, pokazywana między wrześniem 2007 roku a czerwcem 2008 roku miała 2,78 mln widzów. Spadająca popularność show zmusiła kierownictwo Dwójki do podjęcia decyzji o zdjęciu formatu z anteny.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana