SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Europejski Program Modernizacji Polskich Firm reklamowany w prasie i internecie

Ruszyła kampania reklamowa Europejskiego Programu Modernizacji Polskich Firm. Akcję na zlecenie Europejskiego Funduszu Leasingowego przygotowały firmy Euro RSCG 4D, Euro RSCG Digital i MediaOn.

Europejski Program Modernizacji Polskich Firm reklamowany w prasie i internecie

Kampania Europejskiego Programu Modernizacji Polskich Firm - organizowanego przez Europejski Fundusz Leasingowy we współpracy z Europejskim Bankiem Inwestycyjnym, Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju oraz Bankiem Rozwoju Rady Europy – jest skierowana do małych i średnich firm, do których jest też adresowany sam program. W reklamach podkreślane są jego zalety dla przedsiębiorców, m.in. możliwość pozyskania taniego finansowania na nowe inwestycje. W ramach akcji uruchomiono serwis internetowy epmpf.eu, w którym znajdują się informacje o zasadach przystąpienia do programu.

Natomiast same działania reklamowe od 23 maja obejmują prasę (m.in. „Rzeczpospolita”, „Polityka” i „Forbes”) oraz internet (m.in. Bankier.pl czy Money.pl), gdzie motywem przewodnim jest hasło „Lepsza przyszłość Twojej firmy”. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca czerwca - przygotowały agencje Euro RSCG 4D (prasa) i Euro RSCG Digital (internet), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaOn.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Europejski Program Modernizacji Polskich Firm reklamowany w prasie i internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl