Eurowag klientem Lightscape

Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z firmą technologiczną Eurowag. Agencja aktywnie wspiera markę w obszarze komunikacji PR oraz media relations na polskim rynku. Współpracuje ściśle z czeską agencją PRAM, która koordynuje międzynarodową komunikację Grupy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Eurowag klientem Lightscape

Przez ostatnie 6 lat firma Lightscape odpowiadała za działania medialne dla Grupy Inelo – polskiej marki z obszaru technologii dla transportu ciężkiego, w ramach której realizowała komunikację PR, a także projekty marketingowe dla Inelo oraz marki OCRK. Pod koniec 2022 roku Eurowag kupił 100 proc. udziału Inelo, a w 2024 roku wybrał agencję Lightscape do prowadzenia działań PR na polskim rynku.

- Współpraca z Eurowag obejmuje budowanie relacji z mediami, szczególnie z obszaru transportu, technologii i biznesu, usługi z zakresu digital PR, w tym PR produktowy oraz działania ukierunkowane na budowanie pozycji eksperta i czołowego speakera w branży TSL. Cieszymy się, że możemy realizować działania również dla Eurowag i wykorzystywać nasze know how zdobyte w tej branży – komentuje Paulina Kunicka, project management director w agencji Lightscape, która nadzoruje działania dla całej Grupy.

Zespół odpowiedzialny za współpracę z Eurowag specjalizuje się w obsłudze klientów z branży technologicznej i transportowej, a w jego skład wchodzą m.in. Karolina Góral, senior account executive oraz Aleksandra Kolińska, junior account executive.
 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta