Euvic Media i dsk przygotują dla KNF kampanię o świadomym inwestowaniu

Konsorcjum Euvic Media i agencji reklamowej dsk wygrało przetarg Komisji Nadzoru Finansowego na kampanię o świadomym inwestowaniu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W odpowiedzi na to postępowanie wpłynęła jedna oferta - od konsorcjum składającego się z Euvic Media i agencji reklamowej dsk. Zaproponowały w niej cenę 540 918,80 zł.

KNF zdecydowała się udzielić zamówienia obu tym agencjom. Umowa z nimi ma zostać zawarta na 4 miesiące.

O wyborze zwycięzcy w przetargu decydowały: liczba kampanii zrealizowanych przez koordynatora wyznaczonego do jej realizacji (waga: 40) oraz cena (waga: 60).

W przetargu mogły wziąć udział agencje, które w okresie ostatnich trzech lat zrealizowały co najmniej dwie usługi polegające na zaplanowaniu i przeprowadzeniu kompleksowych kampanii społecznych lub informacyjnych o zasięgu ogólnopolskim o wartości nie mniejszej niż 1 mln zł brutto każda.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]