Euvic Media z obsługą kampanii Polskiego Radia

Agencja Euvic Media wygrała przetarg Polskiego Radia na obsługę jego kampanii reklamowych w internecie. Pokonała w nim trzech konkurentów.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Euvic Media z obsługą kampanii Polskiego Radia
Siedziba Polskiego Radia, fot. materiały prasowe

Do przetargu Polskiego Radia zgłosiły się 4 agencje: Fabryka Marketingu, Sigma Bis, Yetiz Intercative i Euvic Media. Oferta tej ostatniej została najwyżej oceniona przez publicznego nadawcę.

Agencja będzie odpowiadać za zaplanowanie, projektowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowych dla Polskiego Radia oraz projektów antenowych i pozaantenowych organizowanych lub współorganizowanych przez nadawcę, a także za przygotowywanie analiz dotyczących jego działań i kampanii reklamowych.

Spółka szacuje, że w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy zleci realizację ok. 75 kampanii reklamowych. W zakresie minimalnym jednak, planowane jest zlecanie co najmniej jednej kampanii reklamowej miesięcznie, tj. 24 kampanie w okresie 24 miesięcy. Polskie Radio zaznacza jednak, że ich faktyczna liczba i częstotliwość będzie zależna od pojawiających się projektów antenowych i pozaantenowych. 

Do zadań Euvic Media należeć będzie także m.in. opracowywanie, w oparciu o informacje zawarte w briefie, media planów dla kampanii reklamowych w internecie, , wykonywanie koniecznych pod kątem realizacji media planu przeformatowań plików graficznych, przeprowadzanie kampanii reklamowych, pozyskanie do wybranych kampanii reklamowych influencera/influencerów. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję