SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ewa Chmurkowska dyrektorem Glossy Media

Ewa Chmurkowska awansowała na dyrektora sieci reklamowej Glossy Media, należącej do Agory. Zastąpiła Katarzynę Cieślik, która przeszła do Grupy Burda.

Article

Chmurkowska dotąd była kierownikiem w Glossy Media, a wcześniej account managerem. Z branżą mediową związana jest od ośmiu lat. Zaczynała na stanowisku account managera w sieci reklamy internetowej IDMnet.

Jak wczoraj informowaliśmy, dotychczasowa dyrektor Glossy Media Katarzyna Cieślik w Grupie Burda objęła stanowisko digital sales directora.

Glossy Media jest siecią reklamy internetowej, skoncentrowaną na sprzedaży reklam kierowanych wyłącznie do kobiet.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ewa Chmurkowska dyrektorem Glossy Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl