Ewa Farna, Sebastian Karpiel-Bułecka i skoczkowie reklamują Stan Darmowy w Play (wideo)

W nowej odsłonie kampanii reklamowej Stanu Darmowego w Play występują piosenkarze Ewa Farna i Sebastian Karpiel-Bułecka z zespołem Zakopower oraz skoczkowie na czele z Kamilem Stochem. Akcję przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, Artegence i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W reklamach z Ewą Farną i Sebastianem Karpielem-Bułecką oraz jego kolegami z zespołu Zakopower promowany jest Stan Darmowy w taryfie Play na Kartę, natomiast w reklamach z drużyną skoczków (Kamilem Stochem, Dawidem Kubackim, Klemensem Murańką i Janem Ziobro) - ta opcja w podstawowej taryfie Play.

Spoty telewizyjne i kinowe pokazują, jak piosenkarze i skoczkowie odwiedzają punkt obsługi klientów Play, w którym pracuje para sprzedawców znanych z wielu wcześniejszych kampanii sieci. Wszystkie reklamy podkreślają też, że przedstawiani bohaterowie przeszli do Play i dzięki Stanowi Darmowemu mogą rozmawiać i SMS-ować z innymi użytkownikami tej sieci za darmo.

Opcja Stan Darmowy została udostępniona we wszystkich bieżących taryfach Play dwa tygodnie temu. W pierwszej odsłonie wspierającej to kampanii u boku reklamującego już wcześniej sieć Kuby Wojewódzkiego wystąpiła Anna Mucha (zobacz szczegóły).

grafika

Drużyna skoczków narciarskich pojawiła się już w kampanii Play - na przełomie ub. i br. reklamowali duży zasięg oferowany przez sieć (więcej na ten temat).

grafika

Obecny etap akcji reklamowej obejmuje telewizję, radio, kina, internet, outdoor oraz punkty sprzedaży.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Grandes Kochonos, za reklamy i aktywności w internecie odpowiada agencja Artegence, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie