SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ewa Rostalska, Mateusz Miłobędzki i Beata Sadowska w agencji Generations

Do zespołu agencji reklamowej Generations dołączyły trzy nowe osoby: Ewa Rostalska jako senior art director, Mateusz Miłobędzki jako strateg i Beata Sadowska jako PR manager.

Od lewej: Ewa Rostalska, Mateusz Miłobędzki i Beata Sadowska Article

Ewa Rostalska jako senior art director dołączyła w agencji Generations do działu new business. Z branżą reklamową jest związana od 12 lat. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach McCann Erickson Polska, Change Integrated, One Eleven i Fenomem oraz w wydawnictwie Harvard Business Review Polska. Przygotowywała projekty m.in. dla firm i marek USP Zdrowie, PZ Cussons,Polkomtel, Play, Nestle, Algida, MasterCard, Raiffaisen Polbank, Millennium Bank, Wizzair, PLL LOT, Astra Polska, Kino Praha, Google, Hochland, Winiary, Amica i Netia.

Mateusz Miłobędzki jako strateg będzie odpowiadał w Generations za dalszy rozwój kompetencji strategicznych w działaniach skierowanych do rodzin i osób młodych. W branży reklamowej pracuje od sześciu lat, poprzednio pełnił funkcję senior strategic planner w agencji 4Frame, realizował projekty m.in. dla Nestle, Danone, Procter&Gamble, Coty, Microsoftu i Maxi Zoo.

Beata Sadowska na stanowisku PR managera zajmuje się komunikacją wewnętrzną oraz zewnętrzną Generations. Z branżą marketingową jest związana od 14 lat. Poprzednio pełniła funkcję senior associate w departamencie komunikacji marketingowej agencji Hill+Knowlton Strategies.

Przygotowywała i realizowała projekty dla takich firm i agencji jak Lidl, Netto, PepsiCo. (Pepsi, Pepsi Max, Lipton Ice Tea i Górska Natura), Unilever (Knorr), Kompania Piwowarska (Peroni),Coty, Mattel, TUI, Diageo (Smirnoff Black) oraz centrów handlowych Galeria Mokotów i Złote Tarasy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ewa Rostalska, Mateusz Miłobędzki i Beata Sadowska w agencji Generations

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl