Ewa Sulewska head of content w Dziadku do orzechów

Ewa Sulewska, do tej pory content managerka w agencji reklamowej Dziadek do orzechów, awansowała na stanowisko head of content.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Ewa Sulewska jest związana z Dziadkiem od orzechów od 2020 roku i do tej pory odpowiadała za przygotowanie treści dla największych polskich i światowych brandów, takich jak Lajkonik, Netflix, Coccolino, Porta, Ben&Jerry’s, Góralki czy Tarczyn.

Swoją karierę zaczynała w krakowskiej agencji Click Community w roli social media specialist, a następne pracowała w RIOT digital product studio, jako content designer.

- Awans Ewy jest naturalnym efektem jej wytężonej pracy w 2022 roku, w którym Ewa poprowadziła samodzielnie kilka bardzo udanych projektów. Co dla nas bardzo ważne, Ewa jest wspaniałą team playerką, z którą po prostu chce się współpracować. W agencji pokazuje nam na co dzień wszechstronność. Nie boi się nowych wyzwań i zawsze wychodzi z nich z tarczą. Ewa - jeszcze raz gratulacje, w pełni zasłużone - mówi Albert Stęclik, planning director i founding partner w agencji Dziadek do orzechów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana