SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ewelina Woda global client engagement lead w Nielsen IQ

Ewelina Woda, od 6 lat związana z firmą badawczą Nielsen IQ, awansowała na stanowisko global client engagement lead - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. 

Ewelina Woda, fot. LinkedInEwelina Woda, fot. LinkedIn

Na stanowisku tym zajmuje się koordynacją wszystkich globalnych inicjatyw E2E, doskonaleniem procesów, czasu cykli, dostaw FTR, nadzorowaniem jakości i terminowości dostaw. 

Ewelina Woda w Nielsen IQ pracuje od wiosny 2018 roku. Najpierw pełniła funkcję GTC performance excellence executive, a przez 3 ostatnie lata była new global solutions lead. 

W latach 2010-2018 związana była z firmą Nielsen. Zajmowała tam m.in. stanowisko client operations manager Poland oraz international delivery center quality manager. 

 

Dołącz do dyskusji: Ewelina Woda global client engagement lead w Nielsen IQ

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Max
Za nazwisko jej się awans należał. Od lat tam leją wodę
odpowiedź