F1 i Digital Catapult sprawdzą potencjał 5G. Celem lepsze doświadczenia kibiców

Formuła 1 i Digital Catapult ogłosiły współpracę mającą na celu zbadanie potencjału technologii 5G pod kątem zrewolucjonizowania sposobu odbioru wyścigów przez kibiców.

km
km
Udostępnij artykuł:

Formuła 1 będzie współpracować z Digital Catapult, a także grupą małych i średnich przedsiębiorstw, aby wspólnie badać rozwiązania 5G pod kątem wyzwań przed jakimi stoi branża eventowa. Projekt jest częścią 5PRING - brytyjskiego komercyjnego akceleratora aplikacji 5G.

F1 za cel stawia sobie opracowanie rozwiązań wykorzystujących 5G i inne innowacyjne technologie, które poprawią wrażenia z wyścigów dla kibiców, tak aby ich oglądanie zarówno na torze, jak i w domu, było bardziej wszechstronne i interaktywne.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wielka-brytania-koniec-2g-3g-jak-korzystac-5g-6g,7170071586384001a ##

W ramach 5PRING Formuła 1 będzie testować w laboratorium 5G Digital Catapult najnowsze technologie, aby sprawdzić nowe możliwości zaangażowania fanów.

Ponadto, w tym miesiącu rusza program 5PRING Live Events, w ramach którego startupy i branżowi eksperci będą pracować nad innowacjami w sektorze eventowym z wykorzystaniem 5G.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu