SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fabrice Otaño chief intelligence officerem w Carat

Fabrice Otaño objął nowo utworzone stanowisko global chief intelligence officera w sieci domów mediowych Carat (Dentsu Aegis Network). Ostatnio pracował w AccorHotels jako senior vice president i chief data officer.

Fabrice Otaño na stanowisku tym będzie zarządzać platformą M1 oraz zespołem ponad 4,5 tys. specjalistów ds. danych, technologii i analiz.

Otaño będzie raportować do Christine Removille, globalnej szefowej Carat.

- Sztuczna inteligencja i automatyzacja w połączeniu z ludzką kreatywnością i głębszym zrozumieniem ludzi, przekształcają nasz zawód. Zmierzamy do następnego pokolenia w reklamie. Fabrice jest doskonałym dodatkiem do naszego globalnego zespołu kierowniczego Carat i będzie współpracować z talentami z całej sieci Dentsu Aegis, aby rozwijać usługi, które przekształcają dane konsumenckie i marketingowe w spostrzeżenia, które napędzają wyniki biznesowe - powiedziała Removille.

 

Dołącz do dyskusji: Fabrice Otaño chief intelligence officerem w Carat

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl