Fabryka Cukierków Pszczółka wybiera agencję do rocznej współpracy

Fabryka Cukierków Pszczółka (należy do Krajowej Spółki Cukrowej) szuka w przetargu agencji, która opracuje i przeprowadzi dla niej kampanię reklamową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą chce pracować przez rok.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Fabryka Cukierków Pszczółka wybiera agencję do rocznej współpracy

Kampanię zaplanowano od października br. do września 2020 roku. Ma obejmować prasę kobiecą, branżową, biznesową oraz radio. W jej ramach będą promowane wszystkie produkty firmy, ale nacisk ma zostać położony na wprowadzane nowości. Dodatkowo w okresie od marca do sierpnia 2020 roku ma zostać zrealizowana wizerunkowa kampania „Bee smart – ratujmy pszczoły”.Poprzez zaplanowane działania firma chce wzmocnić pozycję jako producent wyrobów czekoladowych i galaretek,

Wybrana agencja będzie odpowiadać za wprowadzenie platformy komunikacji dla marki Pszczółka,  za przygotowanie pomysłów kreatywnych i planu komunikacji 360 stopni, opracowanie media planu itp.

Z wybraną agencją firma będzie pracować rok.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska