Fabryka Cukierków Pszczółka wybiera agencję do rocznej współpracy

Fabryka Cukierków Pszczółka (należy do Krajowej Spółki Cukrowej) szuka w przetargu agencji, która opracuje i przeprowadzi dla niej kampanię reklamową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą chce pracować przez rok.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Fabryka Cukierków Pszczółka wybiera agencję do rocznej współpracy

Kampanię zaplanowano od października br. do września 2020 roku. Ma obejmować prasę kobiecą, branżową, biznesową oraz radio. W jej ramach będą promowane wszystkie produkty firmy, ale nacisk ma zostać położony na wprowadzane nowości. Dodatkowo w okresie od marca do sierpnia 2020 roku ma zostać zrealizowana wizerunkowa kampania „Bee smart – ratujmy pszczoły”.Poprzez zaplanowane działania firma chce wzmocnić pozycję jako producent wyrobów czekoladowych i galaretek,

Wybrana agencja będzie odpowiadać za wprowadzenie platformy komunikacji dla marki Pszczółka,  za przygotowanie pomysłów kreatywnych i planu komunikacji 360 stopni, opracowanie media planu itp.

Z wybraną agencją firma będzie pracować rok.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe