Fabryka Komunikacji Społecznej wypromuje fundusze europejskie w internecie

Fabryka Komunikacji Społecznej zajmie się realizacją kampanii promującej źródła informacji o funduszach europejskich w internecie. Agencja w przetargu resortu infrastruktury pokonała 11 konkurentów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Fabryka Komunikacji Społecznej wypromuje fundusze europejskie w internecie

Oprócz Fabryki Komunikacji Społecznej w przetargu Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju oferty złożyły także Bluerank, Effective Media Solutions, Performance Media, Jero, Quattro por Quattro, Goldbach Audience Services, Marketing Wizards, Media Group, Agora, ShortCake Interactive i Agencja Reklamowa Cieślik Studio.

Kampania, którą zajmie się Fabryka Komunikacji Społecznej będzie promować portal funduszeeuropejskie.gov.pl oraz sieć Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich. Jej celem jest wzrost wejść na ten portal oraz wzrost liczby osób odwiedzających PIFE. Działania obejmować będą emisję reklam graficznych i tekstowych w internecie, reklamy w sieci Adkontekst, Businessclick, w wyszukiwarce Google, na YouTubie, emailing itp.

Działania zostaną zrealizowane do końca maja br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana