Fabryka Komunikacji Społecznej za 2,4 mln zł przygotuje kampanię GIS o uzależnieniach

Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg Głównego Inspektoratu Sanitarnego na przygotowanie i realizację ogólnopolskiej kampanii na temat uzależnień. Wartość kontraktu wynosi ponad 2,4 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Fabryka Komunikacji Społecznej za 2,4 mln zł przygotuje kampanię GIS o uzależnieniach

Przetarg Głównego Inspektoratu Sanitarnego dotyczył opracowania i realizacji ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej na temat wpływu uzależnień na życie człowieka. Jej celem ma być upowszechnianie zdrowego trybu życia, wolnego od nałogu jako postawy społecznie pożądanej.

Kampania ma obejmować emisję spotów wideo, aktywności w internecie, działania public relations. Zaplanowano ją na okres od momentu zawarcia umowy z wybraną agencją do marca 2017 roku.

Przetarg rozpoczęto w lipcu br. Fabryka Komunikacji Społecznej pokonała w nim dziewięciu konkurentów: Infinity Media, Agorę, Ecorys Polska, Althermedia oraz pięć konsorcjów złożonych z firm: Mastermind Media i John Pitcher, MCP Publica i The Digitals, Marketing&Communications Consultants i Media On, Grupa Eskadra i ClickAd Interactive oraz .bringMore advertising i Profile.

Wartość umowy zawartej pomiędzy GIS a Fabryką Komunikacji Społecznej wynosi 2,42 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"