Fabryka Komunikacji Społecznej zareklamuje dla Ministerstwa Gospodarki centra obsługi inwestorów i eksporterów

Fabryka Komunikacji Społecznej zrealizuje na zlecenie Ministerstwa Gospodarki ogólnopolską kampanię informacyjną promującą projekt „Sieć Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów (COIE)” oraz jednostki tworzące tę sieć, zlokalizowane na terenie Polski.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Fabryka Komunikacji Społecznej zareklamuje dla Ministerstwa Gospodarki centra obsługi inwestorów i eksporterów

Agencja pokonała w przetargu ośmiu konkurentów: Media Group, konsorcjum złożone z Mastermind Media i Mastermind, spółkę Personage, konsorcjum Mediacap i Star Media, konsorcjum złożone z agencji reklamowej DSK oraz Effective Media i Effective Media Solutions, konsorcjum złożone z Grupy Eskadra i Havas Media, konsorcjum agencji Opus B i Starlinka oraz konsorcjum firm Formind, Pimedia Przemysław Kozok i Maxus.

Kampania, której dotyczył przetarg, będzie promować centra obsługi udzielające bezpłatnych informacji i wsparcia przedsiębiorcom chcącym rozpocząć i rozwijać działalność eksportową lub działalność inwestycyjną na rynkach zagranicznych

Akcja będzie realizowana od początku 2015 roku. Ma obejmować telewizję, prasę i internet. Jej budżet wynosi 3,6 mln zł netto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję