SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fabryka Komunikacji Społecznej zareklamuje dla Ministerstwa Gospodarki centra obsługi inwestorów i eksporterów

Fabryka Komunikacji Społecznej zrealizuje na zlecenie Ministerstwa Gospodarki ogólnopolską kampanię informacyjną promującą projekt „Sieć Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów (COIE)” oraz jednostki tworzące tę sieć, zlokalizowane na terenie Polski.

Article

Agencja pokonała w przetargu ośmiu konkurentów: Media Group, konsorcjum złożone z Mastermind Media i Mastermind, spółkę Personage, konsorcjum Mediacap i Star Media, konsorcjum złożone z agencji reklamowej DSK oraz Effective Media i Effective Media Solutions, konsorcjum złożone z Grupy Eskadra i Havas Media, konsorcjum agencji Opus B i Starlinka oraz konsorcjum firm Formind, Pimedia Przemysław Kozok i Maxus.

Kampania, której dotyczył przetarg, będzie promować centra obsługi udzielające bezpłatnych informacji i wsparcia przedsiębiorcom chcącym rozpocząć i rozwijać działalność eksportową lub działalność inwestycyjną na rynkach zagranicznych

Akcja będzie realizowana od początku 2015 roku. Ma obejmować telewizję, prasę i internet. Jej budżet wynosi 3,6 mln zł netto.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Fabryka Komunikacji Społecznej zareklamuje dla Ministerstwa Gospodarki centra obsługi inwestorów i eksporterów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl