Fabryka Marketingu dla Telewizji Polskiej

Fabryka Marketingu wygrała przetarg na obsługę Telewizji Polskiej – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Zajmie się m.in. kompleksowym wsparciem pozycjonowania publicznego nadawcy w wyszukiwarkach.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Fabryka Marketingu dla Telewizji Polskiej
Flagi obok głównej siedziby TVP (fot. shutterstock.com)

Przetarg TVP dotyczył usługi w zakresie kompleksowego wsparcia pozycjonowania, zwiększenia widoczności serwisów Telewizji Polskiej w organicznych wynikach wyszukiwarek internetowych oraz zwiększenia liczby odwiedzin jej witryn, wraz z działaniami wspierającymi z zakresu marketingu internetowego i analityki.

Oferty w nim złożyły dwie agencje: Digi Lab i Fabryka Marketingu. Publiczny nadawca do współpracy wybrał tę drugą.

Kontrakt opiewa na kwotę 636,7 tys. zł netto (bez VAT). Umowa zostanie zawarta na rok, z opcją przedłużenia do 36 miesięcy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek