Facebook daje administrator grup szereg nowych narzędzi. Ułatwienia w moderacji i animacji dyskusji

Podczas konferencji Facebook Communities Summit serwis Marka Zuckerberga przedstawił najnowsze aktualizacje produktów i zasobów edukacyjnych dla administratorów grup i liderów społeczności.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Priorytetem przy wprowadzaniu nowych narzędzi było bezpieczeństwo użytkowników Facebooka i wsparcie administratorów grup w ułatwianiu kontaktów z członkami społeczności.

Nowe narzędzia pomogą administratorom zarządzać grupami w bardziej efektywny sposób.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/facebook-integruje-wiadomosci-z-instagrama-w-messengerze-instagram ##

Nowe narzędzia dla administratorów grup na Facebooku - lista, opisy

Asystent Administratora - daje możliwość ustawienia reguł, które pomogą moderować posty w grupie. Na przykład:  opcja odrzucania postów zawierających pewne słowa kluczowe lub posty osób, które od dawna nie były aktywne w grupie, albo których posty były zgłaszane w przeszłości.

grafika

Nowe Tematy to opcja porządkowania treści według tematów za pomocą hasztagów oraz przypięcia wybranego tematu.

Materiały powiązane z marką w grupach publicznych - menedżer współpracy z markami pozwalający administratorom grup publicznych nawiązywać kontakt i podejmować współpracę z firmami, które chcą promować swoje produkty i usługi.

grafika

Certyfikacja w zakresie zarządzania społecznością: kurs online dla administratorów na temat rozwijania społeczności, obejmującym ustalony program nauczania i egzamin.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/alex-schultz-chief-marketing-officer-facebook-dyrektor-marketingu ##

Facebook wprowadza także nowe funkcje w obrębie grup, które pomogą administratorom  zachęcać członków społeczności do dyskusji. Dzięki wprowadzonym właśnie czatom administrator może utworzyć w grupie konwersację i dołączyć do niej w czasie rzeczywistym.

W grupach pojawi się także nowy format posta - typ współtworzonego posta, w którym można udostępnić zdjęcia na określony temat i przeglądać odpowiedzi użytkowników.

Kolejna funkcjonalność to pytania i odpowiedzi (Q&A) - pozwoli organizować sesje pytań i odpowiedzi w formie postów tekstowych, w których członkowie społeczności mogą łatwo uczestniczyć.

grafika

Funkcja dostosowania profilu w grupach umożliwi dopasowanie wyglądu swojego profilu do różnych grup, przez ustawienie niestandardowego zdjęcia profilowego i udostępnienia informacji istotnych dla danej społeczności.

Wyszukiwanie konwersacji w grupach publicznych i dołączanie do nich - oprócz wprowadzenia usprawnień dla administratorów, Facebook ułatwi również wyszukiwanie konwersacji w grupach publicznych i umożliwi czytanie i komentowanie zamieszczonych w nich postów, bez konieczności dołączania do grupy.

Przychód Facebooka sięgnął w II kwartale 2020 r. 18,69 mld dol. To o 11 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku 2019 (16,89 mld dol.). Przychód z reklam firmy wyniósł 18,32 mld dol., co oznacza wzrost o 10 proc. w ujęciu rocznym. Facebook zanotował w II kwartale zysk netto w wysokości 5,18 mld dol., w porównaniu do 2,62 mld dol. zysku w II kwartale roku 2019 (+98 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji