Facebook udostępni sekcję Emotional Health. Pomoże radzić sobie psychicznie w dobie pandemii

Facebook zapowiedział, że udostępni w swoim ekosystemie centrum zdrowia psychicznego o nazwie Emotional Health. Nowa sekcja ma wesprzeć użytkowników borykających się z problemami emocjonalnymi i psychologicznymi w dobie pandemii koronawirusa poprzez publikowanie porad z wiarygodnych źródeł i ułatwianie wzajemnych kontaktów pomiędzy internautami.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Facebook udostępni sekcję Emotional Health. Pomoże radzić sobie psychicznie w dobie pandemii

W okresie pandemii koronawirusa Facebook, podobnie jak inne duże platformy internetowe stara się pomóc w walce w różnymi konsekwencjami kryzysu związanego z Covid – 19. Przykładem mogą być działania skierowane przeciwko dezinformacji dotyczącej pandemii, czy też wspieranie wiadomości o koronawirusie pochodzących od zaufanych źródeł, takich jak np. WHO.

Emotional Health pomoże w problemach psychicznych

Teraz na blogu Facebook zapowiedział, że chce się zająć kolejnym wątkiem związanym z pandemią – problemami psychicznymi.

Serwis informuje o stopniowym wprowadzeniu platformy o nazwie Emotional Health, która stanie się dostępna globalnie, zarówno na Facebooku, jak też w aplikacji Instagram czy też w komunikatorze WhatsApp.

Zgodnie z zapowiedzią Emotional Health będzie rodzajem centrum informacji, w którym użytkownicy znajdą porady i informacje pochodzące ze sprawdzonych źródeł na temat tego, w jaki sposób rozwiązywać kłopoty natury psychicznej powstałe w związku z pandemią koronawirusa.

Wśród narzędzi oferowanych przez Emotional Health mają się znaleźć m.in. dane kontaktowe do lokalnych ośrodków zdrowia psychicznego w pobliżu konkretnego użytkownika, a także ułatwienia pozwalające na wzajemne rozmowy pomiędzy internautami cierpiącymi na podobne problemy emocjonalne i psychiczne wywołane m.in. kryzysem Covid – 19.

Przychód Facebooka sięgnął w II kwartale 2020 r. 18,69 mld dol. To o 11 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku 2019 (16,89 mld dol.). Przychód z reklam firmy wyniósł 18,32 mld dol., co oznacza wzrost o 10 proc. w ujęciu rocznym. Facebook zanotował w II kwartale zysk netto w wysokości 5,18 mld dol., w porównaniu do 2,62 mld dol. zysku w II kwartale roku 2019 (+98 proc.).

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady