„Fakt” przed „Przeglądem Sportowym” na Facebooku, „Gazeta Wyborcza” i „Nie” angażują najbardziej

Wśród tytułów prasowych najwięcej fanów na Facebooku ma „Fakt”, wyprzedzający „Przegląd Sportowy” i „Gazetę Wyborczą”. Największe zaangażowanie wywołują natomiast profile „GW” i tygodnika „Nie”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Fakt” przed „Przeglądem Sportowym” na Facebooku, „Gazeta Wyborcza” i „Nie” angażują najbardziej

Facebookowy fanpage „Faktu”, działający pod marką jego portalu internetowego Fakt24.pl, na koniec września miał 934,4 tys. użytkowników - pokazują dane z platformy SoTrender. Na kolejnych miejscach pod względem liczby fanów znajdują się dwa inne dzienniki: „Przegląd Sportowy” (874,4 tys.) i „Gazeta Wyborcza” (672,4 tys.).

Ponad 500 tys. użytkowników ma jeszcze fanpage „Auto Świata” (570,2 tys.), a po ponad 400 tys. - „Newsweek Polska” (471 tys.). „Newsweek” ma najpopularniejszy profil z tygodników opinii, wyprzedza „Politykę” (283 tys.) i „Sieci” (208,7 tys.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-dziennikow-gazet-sierpien-2019-fakt-przeglad-sportowy,7170832458274433a ##

Z magazynów dla kobiet „Wysokie Obcasy” z 295,5 tys. fanów jest przed „Women’s Health” (222,5 tys.) i „Elle” (205,8 tys.), wśród tytułów popularnonaukowych „Charaktery” (355,8 tys. fanów) wyprzedzają „National Geographic” (249,6 tys.) i „Focus” (203,7 tys.).

Najpopularniejszym pismem komputerowym jest „Komputer Świat” (271,7 tys. fanów) wyprzedzający „CD-Action” (235 tys.), a wśród tytułów dla mężczyzn „CKM” z 270,5 tys. fanów jest przed „Men’s Health” (227 tys.).

W skali miesiąca fanpage’e „Gazety Wyborczej”, „Wysokich Obcasów” i „Polityki” zyskały po 1 proc. użytkowników, natomiast profil „CKM” zanotował spadek o 0,2 proc.

grafika

Na fanpage’u „Gazety Wyborczej” mediana liczby użytkowników, do których docierają wpisy (tzw. storytellersów), wynosiła 72,8 tys., 13 proc. mniej niż rok wcześniej. Na profilu tygodnika „Nie” ten parametr wzrósł o 12 proc. do 47,8 tys., a na profilu „Faktu” zmalał o 8 proc. do 44 tys.

Zdecydowanie największy wzrost pod tym względem - o 132 proc. do 34,6 tys. - osiągnął „Przegląd Sportowy”, dużo zyskały też „Gazeta Pomorska” (o 46 proc. do 17 tys.), „Echo Dnia Świętokrzyskie” (o 39 proc. do 14 tys.), „Mamo, to ja” (o 34 proc. do 12,6 tys.), serwis „Super Expressu” SE.pl (o 32 proc. do 21 tys.) oraz „Dziennik Zachodni” (o 29 proc. do 18,7 tys.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-tygodnikow-opinii-sierpien-2019-roku-gosc-niedzielny,7170826311304833a ##

Natomiast „Newsweek Polska” zanotował spadek o 38 proc. do 24,1 tys., a „Polityka” i „Gazeta Wrocławska” - o 17 proc., odpowiednio do 26,6 i 14,9 tys.

grafika

Na profilu „Gazety Wyborczej” wykonali 642,1 tys. różnego rodzaju aktywności (komentarzy, udostępnień, kliknięć w ikonki emocji), a wskaźnik interaktywności wyniósł 2,55 mln.

Użytkownicy fanpage’a „Nie” wygenerowali 410,4 tys. działań, na profilu „Przeglądu Sportowego” było to 352,2 tys., a na fanpage’u „Faktu” - 312,8 tys.

W przypadku „Faktu” wskaźnik interaktywności miał wartość 1,39 mln, a po ponad 700 tys. wyniósł na profilach „Newsweek Polska” (744,3 tys.), „Nie” (719,2 tys.) i „Przeglądu Sportowego” (716,9 tys.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro