SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Facebook planuje nowe narzędzia reklamy mobilnej, chce konkurować z MoPub Twittera

Według nieoficjalnych informacji serwis Facebook zamierza zaprezentować niebawem nowe rozwiązania dotyczące reklamy mobilnej. Mają dołączyć do Audience Network oraz Atlasa i walczyć o rynek z MoPub Twittera.

Doniesienia o nowym rozwiązaniu podał serwis Bloomberg opierając się na źródłach z Facebooka, które pragnęły pozostać anonimowe.

Według zebranych informacji firma Marka Zuckerberga w marcu br. podczas konferencji F8 przeznaczonej dla partnerów zamierza zaprezentować platformę, która będzie pozwalała na szybkie publikowanie reklam w aplikacjach mobilnych i badanie ich skuteczności.

Podobne narzędzie o nazwie MoPub, przejęte w 2013 r. stosuje już na rynku serwis Twitter. Jest to rozwiązanie pozwalające w na publikowanie reklam w aplikacjach na urządzenia mobilne oraz sprawdzanie w jakim stopniu docierają one do adresatów i angażują odbiorców.

Według zapowiedzi anonimowych źródeł planowane przez Facebooka narzędzie ma być bezpośrednią konkurencją dla MoPub’a. Największy serwis społecznościowy nie jest jednak bierny w segmencie reklamy mobilnej. Wcześniej już uruchomił platformę o nazwie Audience Network pozwalającą reklamodawcom na komunikację z klientami w aplikacjach mobilnych (więcej o tym), jest także właścicielem narzędzia o nazwie Atlas, dzięki któremu możliwe jest anonimowe śledzenie zachowań użytkowników przenośnego sprzętu i precyzyjne targetowanie kierowanych do nich reklam.

Dołącz do dyskusji: Facebook planuje nowe narzędzia reklamy mobilnej, chce konkurować z MoPub Twittera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl