SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Facebook tworzy Radę Klientów dla regionu

Facebook uruchomił EMEA Client Council, platformę wymiany doświadczeń dla swoich partnerów biznesowych i agencji.

Do nowego forum zostały przez Facebooka zaproszone firmy z regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Obecnie w składzie EMEA Client Council można znaleźć takie marki jak BMW, Nestle, P&G, Red Bull, Samsung, Unilever czy Walt Disney. Według zapowiedzi Facebooka grono firm będzie stale powiększane.

W założeniach nowa platforma ma służyć jej uczestnikom jako miejsce dialogu, wymiany doświadczeń oraz inspiracji dotyczących przyszłości marketingu w zmieniającej się rzeczywistości, w której coraz większego znaczenia nabierają nowe technologie komunikacji. W szczególności chodzi o coraz powszechniejsze korzystanie przez użytkowników z urządzeń mobilnych i związane z tym zmiany w zachowaniach konsumentów. To z kolei, jak twierdzi Facebook, stanowi szansę dla marketerów by uczynić marketing narzędziem bardziej osobistym i skutecznym.

W ostatnim czasie największy serwis społecznościowy na świecie stara się coraz lepiej dostosować do marketingowych wymagań rynku mobilnego, wprowadzając narzędzia pozwalające na skuteczne dotarcie klientów Facebooka do odpowiednich grup odbiorców (więcej informacji tutaj).

Na koniec czerwca br. Facebook miał na całym świecie ponad 1,3 mld użytkowników (zobacz szczegóły).

Dołącz do dyskusji: Facebook tworzy Radę Klientów dla regionu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl