Facebook pokaże skróty wszystkich meczów NBA na platformie Watch

Amerykańska liga NBA oraz Facebook zapowiedzieli, że na platformie Facebook Watch będą dostępne globalnie skróty wszystkich meczów rozgrywanych w NBA, WNBA, NBA G League oraz NBA 2K League. Ponadto co tydzień na Watch będzie nadawany interaktywny program podsumowujący kolejny etap rozgrywek.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Facebook w przeszłości współpracował już z NBA transmitując w 2017 r. wybrane mecze amerykańskiej koszykówki na platformie Live. Teraz NBA i Facebook w ramach nowej umowy będą prezentować skróty meczów w uruchomionej globalnie w połowie ub.r. sekcji Watch.

W komunikacie NBA zapowiada, że użytkownicy Facebook Watch będą mogli oglądać kilkuminutowe skróty wszystkich spotkań rozgrywanych w ramach NBA,  WNBA, NBA G League oraz NBA 2K League. Relacje mają też obejmować mecze przedsezonowe oraz spotkania playoff.

Według zapowiedzi oprócz skrótów co tydzień nadawany będzie ekskluzywny program Watch Party podsumowujący kolejny etap rozgrywek, w którym będą mogli aktywnie uczestniczyć użytkownicy Facebooka.

NBA podkreśla, że wprowadzenie nowej oferty jest kolejnym etapem w budowie zaangażowania społeczności kibiców ligi, której wszystkie kanały na Facebooku śledzi obecnie ponad 400 mln internautów na całym świecie. Z kolei według statystyk podanych w grudniu ub.r. z platformy Watch korzysta obecnie 75 mln widzów dziennie.

W Polsce mecze NBA oprócz internetu można śledzić także w telewizji na platformie nc+, która przedłużyła prawa do transmisji rozgrywek na sezon 2018/2019.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska