Facebook wprowadza Snooze, funkcję czasowego blokowania wpisów od użytkowników

Facebook udostępnił globalnie opcję o nazwie Snooze, dzięki której można zablokować widoczność w Newsfeedzie treści od konkretnych użytkowników. Dzięki temu z Aktualności mają zniknąć na 30 dni wpisy pochodzące zarówno od wybranych internautów, jak i stron.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

O testach funkcji o nazwie Snooze Facebook poinformował po raz pierwszy w połowie września br., teraz ogłosił jej globalne wprowadzenie dla wszystkich użytkowników.

Snooze pozwala każdemu użytkownikowi konta na Facebooku na czasowe zablokowanie treści od znajomych, którzy zbyt nachalnie zamieszczają niechciane wpisy widoczne w Aktualnościach.

Snooze ma znaleźć zastosowanie zarówno w odniesieniu do prywatnych użytkowników, jak i stron oraz grup obecnych w serwisie. Po jej włączeniu przez 30 dni użytkownik nie zobaczy w swoim Newsfeedzie treści publikowanych przez wybrane wcześniej źródło. Opcja Snooze jest dostępna w menu dostępnym przy każdym wpisie widocznym w Aktualnościach.

grafika

Facebook zapowiada, że w przyszłości będzie udostępniał użytkownikom kolejne narzędzia pozwalające na dokładne spersonalizowanie sposobu w jaki w ich Newsfeedzie będą prezentowane treści.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]