SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Facebook zapowiada zmiany w Business Managerze. Zwiększą efektywność działań reklamowych

Facebook planuje wprowadzenie zmian na platformie Business Manager, dzięki której partnerzy serwisu mogą zarządzać działaniami reklamowymi na platformie. Obsługa narzędzia ma być bardziej intuicyjna, a prowadzone kampanie bardziej efektywne dzięki ujednoliceniu postów publikowanych przez strony na urządzeniach mobilnych.

Article

O zmianach na platformie Business Manager Facebook poinformował na swojej stronie internetowej zaznaczając, że z jednej strony mają one ułatwić korzystanie z narzędzia, z drugiej zaś zwiększyć jego skuteczność.

Facebook podkreśla, że Business Manager jest dla milionów partnerów reklamowych podstawowym narzędziem do zarządzania kontami i działaniami reklamowymi. Zostanie przeprojektowany tak, aby ułatwić efektywne prowadzenie tych działań.

W nowej wersji Business Managera pojawi się m.in. zakładka ze skrótami, gromadząca najczęściej używane narzędzia, zakładka ułatwiająca pracę z partnerami czy narzędzie do łatwego zarządzania uprawnieniami pracowników do korzystania z poszczególnych funkcji i zasobów.

Facebook ma również uprościć i ujednolicić wygląd postów i reklam publikowanych przez strony na urządzeniach mobilnych. Dzięki temu będą one lepiej dopasowane do nowego wyglądu Facebooka wprowadzonego wiosną br. Zmiany obejmą zmniejszenie maksymalnej wysokości zdjęć i filmów poprzez zmianę proporcji z 2:3 na 4:5, a także skrócenie widocznego od razu tekstu z siedmiu do trzech linii. Dzięki tej zmianie wygląd postów i reklam w różnych aplikacjach ma być bardziej spójny, co według zapowiedzi przyniesie korzyści partnerom reklamowym.

Zmianie ulegną także możliwości targetowania reklam. Facebook usunie szereg nieaktualnych lub bardzo rzadko używanych opcji, na przykład odnoszących się do starszych piosenek, albumów czy gier.

W drugim kwartale br. Facebook zanotował wzrost wpływów o 27,6 proc. do 16,89 mld dolarów oraz 2,62 mld dolarów zysku netto (wobec 5,11 mld dolarów rok wcześniej). W minionym półroczy koncern odpisał 5 mld dolarów kary nałożonej przez FTC. Ma 2,41 mld użytkowników aktywnych miesięcznie i 1,59 mld codziennie. W ostatnich latach przybywa ich głównie poza Ameryką Północną i Europą, ale Facebook najwięcej zarabia na tych z USA i Kanady.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Facebook zapowiada zmiany w Business Managerze. Zwiększą efektywność działań reklamowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl