Fajne.to - e-dysk od Grupy o2 zintegrowany z Facebookiem

Grupa o2 uruchomiła serwis Fajne.to, darmowy dysk społecznościowy zintegrowany z Facebookiem. Każdy użytkownik może przechowywać na stronie pliki o łącznym rozmiarze do 2 GB.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W serwisie Fajne.to można bezpłatnie zapisywać pliki różnego rodzaju (zdjęcia, teksty, piosenki, wideo). Limit dla jednego użytkownika wynosi 2 GB, a pojedynczy plik może mieć maksymalnie 1 GB. Zapisanymi na stronie plikami można w dowolny sposób dzielić się z innymi użytkownikami serwisu, a także łatwo udostępniać swoim wybranym znajomym z Facebooka. Logowanie do serwisu następuje właśnie poprzez konto z Facebooka (za pomocą OpenGraph).

grafika

- Fajne.to to próba rozbudowy Facebooka o funkcje dzielenia się plikami, których boleśnie brakuje w codziennych sytuacjach - mówi Michał Brański, współzałożyciel i członek zarządu Grupy o2. - Statystyki plików pozwolą sprawdzić faktyczną docieralność naszego przekazu na Facebooku - ilość udostępnień zdjęć, wideo, muzyki, notatek, dokumentów - dodaje.

Reklamodawcom Fajne.to oferuje standardowe formaty displayowe, mailingi oraz reklamy emitowane przed materiałami audio i wideo.

Fajne.to to kolejny serwis uruchomiony przez Grupę o2 w ostatnich miesiącach - po PudelekX.pl (więcej o tej stronie) i Sexymamy.pl (przeczytaj więcej). Ponadto odświeżone zostały strona główna portalu o2.pl, Kuchania.o2.pl i Wrzuta.pl.

W marcu br. wszystkie strony Grupy o2 zanotowały łącznie 9,12 mln użytkowników i 891 mln odsłon, a najpopularniejsze z nich były o2.pl, Kafeteria.pl i Wrzuta.pl (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały