„Fakt” najchętniej kupowany w kioskach. „GPC” i „DGP” z największymi spadkami

W październiku 2014 roku najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach był „Fakt”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Fakt” najchętniej kupowany w kioskach. „GPC” i „DGP” z największymi spadkami

W samych kioskach i salonikach prasowych w październiku br. „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 319 562 egz. W porównaniu do października 2013 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 0,28 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się 98,87 proc. sprzedawanych egzemplarzy „Faktu”.

Drugą lokatę zajął „Super Express” (ZPR Media) ze średnim wynikiem na poziomie 158 520 egz., notując wzrost o 2,77 proc. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,38 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co było najwyższym wynikiem w zestawieniu.

Z kolei ostatnia pozycja podium należała do „Gazety Wyborczej” (Agora), której średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych spadła w ciągu roku o 8,68 proc. i wyniosła 112 564 egz. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 66,74 proc.

Największy spadek średniej sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych odnotowała będącą na piątym miejscu „Gazeta Polska Codziennie” (Forum). Jej wynik zmniejszył się bowiem o 18,52 proc. do 18 409 egz. Niewiele mniej, bo 16,64 proc. (do 9 278 egz.), stracił plasujący się oczko niżej „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes).

Natomiast najmniejszy udział sprzedaży kioskowej w całej sprzedaży ogółem w badanym miesiącu odnotował zajmujący dziewiątą pozycję „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) - wyniósł on 15,68 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rosnie-sprzedaz-super-expressu-i-parkietu-gazeta-polska-codziennie-ponizej-20-tys-egz ##

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych to sprzedaż tytułu prasowego w kioskach i salonikach prasowych i innych punktach, gdzie można nabyć prasę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?