SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RASP przeprosił za nieprawdziwe teksty w „Fakcie” o romansie Michała Kamińskiego z żoną współpracownika

W serwisie internetowym „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) zamieszczono przeprosiny od wydawcy dziennika dla Emilii i Rafała Godlewskiego za teksty w „Fakcie” z kwietnia 2014 roku twierdzące, że Godlewska była kochanką polityka PO Michała Kamińskiego, dzięki czemu ona i jej mąż dostali pracę. Takie same przeprosiny pojawiły się w sobotnim wydaniu gazety.

Article

Przeprosiny dotyczą artykułów zamieszczony w „Fakcie” i serwisie Fakt.pl od 11 do 16 kwietnia 2014 roku. Sugerowano w nich, że Emilia Godlewska, żona Rafała Godlewskiego, współpracownika ówczesnego europosła PO Michała Kamińskiego, miała romans z tym politykiem. Jeden z tych artykułów był głównym tematem na pierwszej stronie dziennika, zilustrowano wspólnymi zdjęciami Kamińskiego i Godlewskiej z restauracji w Brukseli. „Amory z cudzą żoną”, „Wymowne spojrzenie europosła” - czytamy w tytułach przy zdjęciach.

W komunikacie Ringier Axel Springer Polska oświadcza, że informacje w tych publikacjach, jakoby Godlewska była kochanką Kamińskiego i dzięki temu dostała pracę w Parlamencie Europejskim, a jej mąż został zatrudniony jako asystent Kamińskiego, są nieprawdziwe i naruszyły dobra osobiste Godlewskich. Zaznaczono, że zamieszczenie przeprosin jest wynikiem przegranego procesu sądowego.

Komunikat zamieszczono u góry strony głównej Fakt.pl (od ponad dwóch lat działającego pod marką Fakt24.pl), zaraz pod menu. Był widoczny we wtorek rano, a w godzinach południowych nie był już wyświetlany. Takie same przeprosiny pojawiły się w sobotnim wydaniu dziennika „Fakt".

Ringier Axel Springer Polska nie podaje żadnych informacji na ten temat. - Nie komentujemy wyroków sądowych - uzasadnia Agnieszka Odachowska, dyrektor komunikacji korporacyjnej w firmie.

Latem ub.r. wydawca „Faktu”, tak samo jak wydawca serwisu Pudelek.pl, przeprosił Samantę Stuhr, byłą żonę Macieja Stuhra, za publikacje o jej życiu prywatnym z 2013 roku, zawierające nieprawdziwe informacje oraz naruszające jej dobre imię, wizerunek i prawo do prywatności.

Według danych ZKDP w listopadzie ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Faktu” wynosiła 268 764 egz. Z kolei Fakt.pl, według badania Gemius/PBI, zanotował w tamtym miesiącu 6,26 mln realnych użytkowników i 222,3 mln odsłon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: RASP przeprosił za nieprawdziwe teksty w „Fakcie” o romansie Michała Kamińskiego z żoną współpracownika

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jan
taaaa....zdjecie na cala strone, a potem przeprosiny i jeszcze to zdanie ze przeprosiny sa wynikiem przegranego procesu sadowego - jak dla mnie dwuznaczne zdanie, bo znaczy ze jakby nie proces to zadnych przeprosin by nie bylo, mimo ze osoby opisane zaprzeczyly
17 10
odpowiedź
User
Helena z Wielkiej Warszawy
Powinni jeszcze słono zapłacić p. p. Godlewskim za taką potwarz.
Ale cóż to brukowiec żyje z taniej sensacji często kłamliwej
17 8
odpowiedź
User
Taaa.
To spadek po GJ i jego przydupasach z PiS - JN i PB
9 8
odpowiedź