„Fakty” jako „magazyn dialogu społecznego” zmienia profil i szatę graficzną. Szumlewicz: stanie się miesięcznikiem

Dwumiesięcznik „Magazyn Gospodarczy Fakty” (wydawany przez MaxMedia) zmienił nazwę na „Magazyn Dialogu Społecznego Fakty”, zyskał też nowy profil i szatę graficzną. - Planujemy, aby po kilku numerach przejść w tryb miesięczny. Na chwilę obecną redakcja się rozwija i jej ostateczny kształt będzie ustalony w najbliższych tygodniach - zapowiada redaktor naczelny Piotr Szumlewicz.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Fakty” jako „magazyn dialogu społecznego” zmienia profil i szatę graficzną. Szumlewicz: stanie się miesięcznikiem
Piotr Szumlewicz, fot. materiały prasowe

Dotychczas „Fakty" były pismem gospodarczym, które trafiało głównie do środowisk przedsiębiorców i samorządowców. W nowej odsłonie jako „Magazyn Dialogu Społecznego Fakty” ma poruszać kluczowe tematy z zakresu polityki społecznej i gospodarki.

W pierwszym numerze po zmianach trzy główne tematy dotyczą przyszłości polskiej energetyki, rynku pracy i kondycji transportu lotniczego.

- Wkrótce poza działalnością wydawniczą, „Fakty" będą też organizować debaty, konferencje i nagrania do mediów społecznościowych. Celem pisma jest dotarcie do związków zawodowych, organizacji pracodawców, środowisk władzy samorządowej i krajowej, ekspertów i ludzi nauki - zapowiada Piotr Szumlewicz, od kwietnia br. redaktor naczelny magazynu.

- Chcemy jednak przebić się do szerzej rozumianej opinii publicznej i innych mediów ogólnopolskich, inicjować debaty i nagłaśniać kontrowersyjne tematy. W drugim numerze po zmianach pojawi też się grono stałych felietonistów, w tym Jan Śpiewak, Beata Siemieniako, Marek Szymaniak i Jan Zygmuntowski - wylicza.

grafika

Będą zmiany w redakcji

Obecnie „Magazyn Dialogu Społecznego Fakty” jest dwumiesięcznikiem, ukazuje się w nakładzie ok. 5 tys. egz. - Przy czym planujemy, aby po kilku numerach przejść w tryb miesięczny. Docelowo oczywiście będziemy starali się zwiększyć nakład - zaznacza Piotr Szumlewicz.

Zmiany nastąpią też w zespole redakcyjnym. - Pierwszy numer w nowej odsłonie był robiony przy współudziale starej redakcji, czyli dziennikarzy Maxmediów, natomiast od drugiego numeru pismo będzie tworzone już przez całkowicie nowy zespół, z których część osób to autorzy tekstów do numeru, w tym Wojciech Łobodziński Jakub Pietrzak i Anna Brzeska - opisuje Szumlewicz. - Na chwilę obecną redakcja się rozwija i jej ostateczny kształt będzie ustalony w najbliższych tygodniach. Istotną rolę będą odgrywać stali felietoniści - dodaje.

MaxMedia działa od 2002 roku, oprócz „Faktów” wydaje czasopisma „Rynek Inwestycji” i „Magazyn VIP”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style