"Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN

W cenniku TVN na lipiec najdrożej wyceniono spoty przy serwisie informacyjnym “Fakty” – na ponad 50 tys. zł.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
"Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN

Za 30-sek. spot przy “Faktach” w dni powszednie trzeba zapłacić 53,2 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Stawka dla emisji w niedziele wynosi 51,7 tys. zł.

Reklama przy serwisie sportowym kosztuje 36,6 tys. zł w dni robocze i 37,6 tys. zł w niedziele. Cena dla spotów przy prognozie pogody wynosi odpowiednio 32,5 tys. zł i 33,6 tys. zł.

W lipcu na antenie TVN dominują głównie powtórki znanych widzom seriali i produkcji oraz filmy.

Za spot przy serialu “Na Wspólnej” reklamodawcy zapłacą maks. 30,1 tys. zł. Spot przy “Milionerach” (emisja codziennie po serialu “Na Wspólnej”) wyceniono na 28 tys. zł, podobnie jak przy “Kuchennych rewolucjach” (w czwartkowe wieczory). 

TVN Media jako drugie biuro reklamy tv - po biurze reklamy Telewizji Polskiej - podało ceny reklam na lipiec.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"