SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Fakty” z największymi wpływami reklamowymi. „Teleexpress” na czele oglądalności

W bieżącym roku wśród programów informacyjnych głównych stacji największe cennikowe wpływy reklamowe mają „Fakty”. Z kolei największą oglądalnością cieszy się „Teleexpress”.

Maciej Orłoś w studiu „Teleexpressu”Article

Wpływy reklamowe „Faktów” TVN w okresie od 1 stycznia do 26 kwietnia 2015 roku wyniosły 36,38 mln zł - wynika z cennikowych danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl (nie obejmują one rabatów).

Drugim najlepiej zarabiającym dziennikiem w bieżącym roku są „Wiadomości”, przy których TVP1 na reklamach zarobiła 31,08 mln zł. „Wydarzenia” Polsatowi z reklam przyniosły 23,41 mln zł, co daje temu programowi ostatnią pozycję na podium.

Niższe cennikowe wpływy z reklam mają: „Teleexpress” (12,44 mln zł) oraz „Panorama” (11,90 mln zł).

Program

Wpływy (w zł)

FAKTY

36 377 285

WIADOMOSCI

31 078 890

WYDARZENIA

23 406 690

TELEEXPRESS

12 442 130

PANORAMA

11 897 990

Pod względem oglądalności kolejność programów jest już inna. Będący tutaj liderem „Teleexpress” w okresie od 1 stycznia do 26 kwietnia br. oglądało średnio 4 mln widzów, co zapewniło stacji 34,85 proc. udziału w rynku telewizyjnym. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej serwis stracił 1,78 proc. widzów.

Drugą pozycję zajęły „Wiadomości”. W analizowanym okresie widownia tego dziennika zmniejszyła się o 5,08 proc. do 3,85 mln oglądających.

Z kolei ostatnie miejsce podium należało do „Faktów”. Ich oglądalność w TVN w bieżącym roku spadła o 10,98 proc. i wyniosła 3,38 mln osób (serwis obecnie nadawany jest także m.in. w TVN24).

Oczko niżej znalazły się „Wydarzenia”. Widownia tego dziennika w Polsacie wyniosła 2,52 mln osób, po spadku o 11,63 proc. - największym w zestawieniu.

Zmalała też oglądalność plasującej się na piątej pozycji „Panoramy” TVP2. Jej wynik zmniejszył się o 5,84 proc. do 1,68 mln widzów.

Wszyscy 4+

Program

Stacja

01-01-2015 - 26-04-2015

01-01-2014 - 26-04-2014

AMR

SHR

AMR

SHR

TELEEXPRESS 17:00

TVP1

4 003 906

34,85%

4 076 639

36,25%

WIADOMOŚCI 19:30

TVP1

3 847 449

24,84%

4 053 186

26,24%

FAKTY 19:00

TVN

3 380 103

23,28%

3 797 106

26,18%

WYDARZENIA 18:50

Polsat

2 522 140

17,66%

2 853 924

20,02%

PANORAMA 18:00

TVP2

1 679 125

12,93%

1 783 206

13,83%

Wszystkie dane dotyczą dzienników emitowanych tylko na głównych antenach, tzn. TVP1, TVP2, Polsacie i TVN.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Fakty” z największymi wpływami reklamowymi. „Teleexpress” na czele oglądalności

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
no trochę to zarabiają te dzienniki :)
odpowiedź
User
Op
Spory spadek widowni Faktów trzeba przyznać
odpowiedź