„Fakty” z nowego studia nie przebiły widowni „Wiadomości”

Środowe wydanie „Faktów” TVN, które po raz pierwszy z nowego studia poprowadził Kamil Durczok, obejrzało niemal 4 mln widzów. Większą widownię tego dnia miały jednak emitowane pół godziny później „Wiadomości” TVP1.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
„Fakty” z nowego studia nie przebiły widowni „Wiadomości”

Z danych Nielsen Audience Meausrement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że „Fakty” w środę 3 października o 19.00 zgromadziły średnio 3,98 mln oglądających. Natomiast „Wiadomości” tego dnia miały o 180 tys. widzów więcej - śledziło je 4,15 mln oglądających. Zdecydowanie niższe wyniki odnotowały „Wydarzenia” Polsatu (2,61 mln widzów) i „Panorama TVP2 (1,56 mln).

„Fakty” zanotowały jednak tego dnia wyższy udział niż „Wiadomości” zarówno w grupie 4+ (30,22 proc. wobec 28,54 proc.) jak i w grupie komercyjnej 16-49 (26,56 proc. wobec 21,13 proc.).

Trzeba jednak dodać, że „Wiadomości” od kilku miesięcy pozostają liderem oglądalności wśród dzienników. We wrześniu br. ich przewaga nad „Faktami” wyniosła ok. 300 tys. widzów (więcej na ten temat).

Nowe studio „Faktów” wyposażone jest m.in. w ogromny videowall składający się z 64 monitorów, kamery HD, teleskopowe statywy i oświetlenie LED. Od środy dziennik TVN ma też nową oprawę graficzną i dźwiękową.

grafika

 

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych