Fallon dla Unilever

Agencja reklamowa Fallon zajmie się cyfrową strategią markiUnilever.

km
km
Udostępnij artykuł:

W przetargu na budżet koncernu w tym zakresie Fallon pokonałaagencje Bartle Bogle Hegarty (BBH) i Razorfish.

Zadaniem Fallon będzie opracowanie całościowej strategii,mającej na celu ożywienie sposobu działania Unilever w przestrzenicyfrowej. Pierwszym zadaniem w ramach tej strategii ma byćstworzenie na nowo głównego miejsca koncernu w internecie, jakimjest witryna unilever.com.

Po wyborze Babsa Rangaiah na nowego global communicationsplanning director, Unilever zwiększył swoje cyfrowe wydatki w USA z3 do 15 procent wartości całego marketingowego budżetu. Podobnezmiany koncern zamierza przeprowadzić również na rynkubrytyjskim.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe