SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fallon dla Unilever

Agencja reklamowa Fallon zajmie się cyfrową strategią marki Unilever.

W przetargu na budżet koncernu w tym zakresie Fallon pokonała agencje Bartle Bogle Hegarty (BBH) i Razorfish.

Zadaniem Fallon będzie opracowanie całościowej strategii, mającej na celu ożywienie sposobu działania Unilever w przestrzeni cyfrowej. Pierwszym zadaniem w ramach tej strategii ma być stworzenie na nowo głównego miejsca koncernu w internecie, jakim jest witryna unilever.com.

Po wyborze Babsa Rangaiah na nowego global communications planning director, Unilever zwiększył swoje cyfrowe wydatki w USA z 3 do 15 procent wartości całego marketingowego budżetu. Podobne zmiany koncern zamierza przeprowadzić również na rynku brytyjskim.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Fallon dla Unilever

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl