SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

599 tys. widzów nowego programu „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” w Polsacie

Nowy kulinarny program „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” po trzech tygodniach emisji śledzi średnio 599 tys. widzów. Produkcja daje Polsatowi ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i trzecie w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Ewa Wachowicz, Piotr Gąsowski i Adam Borowicz - jury „Family Food Fight. Pojedynek na smaki”; fot. Polsat Article

Premierowe odcinki nowego programu „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” na antenie Polsatu oglądać można w środy o godz. 20.05, począwszy od 1 września br. Średnia widownia produkcji do 15 września wyniosła 599 tys. osób, co przełożyło się na 4,65 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,45 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się pierwszy odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 677 tys. oglądających.

Polsat w paśmie nadawania nowego programu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP1, która emitując wtedy różne audycje (w tym m.in. „Alarm!” i „Leśniczówkę”, osiąga 10,95 proc. udziału. Drugi jest TVN („Na Wspólnej” i „Milionerzy”; 9,27 proc.), a trzecia - TVP2 (gł. „Barwy szczęścia” i „Na dobre i na złe”; 9 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat czwarty.

O czym jest program „Family Food Fight. Pojedynek na smaki”

„Family Food Fight” to stworzony w 2017 roku australijski format kulinarny z katalogu Endemol Shine Group, który powstał dla Nine Network. Formuła programu polega na tym, że rodziny rywalizują ze sobą w przygotowywaniu potrwa kulinarnych. W Polskiej edycji zmierzy się sześć drużyn, a zwycięzcy otrzymają nagrodę finansową.

Jurorami w polskiej edycji programu - zatytułowanej „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” - będą Ewa Wachowicz (znana widzom Polsatu m.in. z programu „Ewa Gotuje”), Piotr Gąsowski (prowadzący „Twoja twarz brzmi znajomo) i Adam Borowicz (pochodzący ze śląska vloger i gospodarz autorskich programów kulinarno-podróżniczych). Show „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” nie będzie miał prowadzącego. Funkcję tę będą pełnili jurorzy.

Nagrania do „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” rozpoczęły się w maju br. Show na zlecenie Telewizji Polsat produkuje Endemol Shine Polska. Castingi na uczestników projektu realizowane były marcu i kwietniu.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 599 tys. widzów nowego programu „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” w Polsacie

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mikolaj
A w Polsce nie można już wymyślić formatu na miarę tutejszych oczekiwań czy tylko zagraniczny kompleks?
23 1
odpowiedź
User
Krzysiek36
No tu spodziewałem wyników w granicach po niżej milionach lub ciut więcej niż Milion .Na to wygląda że Polsat przegrał Jesień na tle konkurencji . Zobaczymy jeszcze wyniki Kuchni no jest to słabsze niż Kowalscy ale też się dobrze ogląda wiec tu wydaje mi się że wyniki będą zadawalające .W moim odczuciu.
8 9
odpowiedź
User
Kombo
Programy kulinarne już dawno się przejadły, a Polsat dalej w nie inwestuje, po co?! Pora skończyć z gotowaniem na ekranie
19 2
odpowiedź