SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

599 tys. widzów nowego programu „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” w Polsacie

Nowy kulinarny program „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” po trzech tygodniach emisji śledzi średnio 599 tys. widzów. Produkcja daje Polsatowi ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i trzecie w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Ewa Wachowicz, Piotr Gąsowski i Adam Borowicz - jury „Family Food Fight. Pojedynek na smaki”; fot. PolsatArticle

Premierowe odcinki nowego programu „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” na antenie Polsatu oglądać można w środy o godz. 20.05, począwszy od 1 września br. Średnia widownia produkcji do 15 września wyniosła 599 tys. osób, co przełożyło się na 4,65 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,45 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się pierwszy odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 677 tys. oglądających.

Polsat w paśmie nadawania nowego programu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP1, która emitując wtedy różne audycje (w tym m.in. „Alarm!” i „Leśniczówkę”, osiąga 10,95 proc. udziału. Drugi jest TVN („Na Wspólnej” i „Milionerzy”; 9,27 proc.), a trzecia - TVP2 (gł. „Barwy szczęścia” i „Na dobre i na złe”; 9 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat czwarty.

O czym jest program „Family Food Fight. Pojedynek na smaki”

„Family Food Fight” to stworzony w 2017 roku australijski format kulinarny z katalogu Endemol Shine Group, który powstał dla Nine Network. Formuła programu polega na tym, że rodziny rywalizują ze sobą w przygotowywaniu potrwa kulinarnych. W Polskiej edycji zmierzy się sześć drużyn, a zwycięzcy otrzymają nagrodę finansową.

Jurorami w polskiej edycji programu - zatytułowanej „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” - będą Ewa Wachowicz (znana widzom Polsatu m.in. z programu „Ewa Gotuje”), Piotr Gąsowski (prowadzący „Twoja twarz brzmi znajomo) i Adam Borowicz (pochodzący ze śląska vloger i gospodarz autorskich programów kulinarno-podróżniczych). Show „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” nie będzie miał prowadzącego. Funkcję tę będą pełnili jurorzy.

Nagrania do „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” rozpoczęły się w maju br. Show na zlecenie Telewizji Polsat produkuje Endemol Shine Polska. Castingi na uczestników projektu realizowane były marcu i kwietniu.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 599 tys. widzów nowego programu „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” w Polsacie

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mikolaj
A w Polsce nie można już wymyślić formatu na miarę tutejszych oczekiwań czy tylko zagraniczny kompleks?
odpowiedź
User
Krzysiek36
No tu spodziewałem wyników w granicach po niżej milionach lub ciut więcej niż Milion .Na to wygląda że Polsat przegrał Jesień na tle konkurencji . Zobaczymy jeszcze wyniki Kuchni no jest to słabsze niż Kowalscy ale też się dobrze ogląda wiec tu wydaje mi się że wyniki będą zadawalające .W moim odczuciu.
odpowiedź
User
Kombo
Programy kulinarne już dawno się przejadły, a Polsat dalej w nie inwestuje, po co?! Pora skończyć z gotowaniem na ekranie
odpowiedź