Fanex po rebrandingu

Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, przeprowadził rebranding marki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Fanex po rebrandingu

Oprócz zastosowania odświeżonego logotypu oraz wdrożenia nowoczesnej strony internetowej, zmiany identyfikacji wizualnej dotyczą także głównych linii produktów firmy: ketchupów, musztard, majonezów, sosów wytrawnych oraz słodkich.

grafika

Po lewej: nowy logotyp Fanex, po prawej poprzednia wersja

- Fanex jest dobrze znaną firmą produkującą wyroby dla gastronomii,  która na polskim rynku działa nieprzerwanie od blisko 35 lat. Uznaliśmy, iż dotychczasowe sposoby komunikacji i pozycjonowania marki, wymagały odświeżenia i dostosowania ich do nowych trendów rynkowych, młodszych odbiorców, a także nowoczesnych kanałów informacyjnych, takich jak choćby dynamicznie rozwijających się mediów społecznościowych – mówi Piotr Kubiczek, dyrektor handlowy w Fanex.

Nową identyfikację wizualną otrzymały sztandarowe linie produktów Fanex. Firma zmieniła etykiety ketchupów, musztard, majonezów, sosów wytrawnych i słodkich, a także kilkunastu innych dodatków gastronomicznych. Numerowane etykiety są obecnie bardziej eleganckie, a poszczególne linie produktów, charakteryzują się jeszcze większą spójnością wizualną - opisuje producent.

Nowe etykiety Fanex

Zarówno na nowej stronie jak i etykietach produktowych, widnieje odświeżone logo marki, które zostało „wypłaszczone”, wpisując się tym samym w globalny trend upraszczania logotypów.

Proces transformacji i sukcesywne zmiany materiałów reklamowych oraz handlowych, rozpoczęły się kilka miesięcy temu i potrwają jeszcze kilka tygodni.

Za opracowanie nowych etykiet oraz odświeżonego logo, odpowiada agencja StudioDN z Łomianek. Stronę internetową zaprojektowała oraz wdrożyła warszawska firma No Input Signal.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?