Fanex debiutuje z reklamą w telewizji

Fanex, producent sosów i dodatków do gastronomii rusza z kampanią "Każde śniadanie może być wyjątkowe". To pierwsza reklama telewizyjna marki. Głównym celem kampanii jest pokazanie, że już niewielki dodatek produktów Fanex może pozytywnie wpłynąć na smak posiłku.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Fanex debiutuje z reklamą w telewizji

Fanex otwiera nowy rozdział w swojej komunikacji marketingowej. Aktywna dotychczas głównie w branży HoReCa marka, kieruje swój przekaz bezpośrednio do konsumentów, by zwiększyć wśród nich świadomość dotyczącą oferowanego asortymentu.

Kampania, która w warstwie słownej przywołuje także slogan „Fanex – sztuka tworzenia smaku”, obejmuje emisję dwóch 10-sekundowych spotów reklamowych. Każdy z nich ma innego kultowego bohatera z portfolio firmy - ketchup nr VII lub sos bazyliowy. Scenografię obu kreacji stanowi elegancko zastawiony stół śniadaniowy, na którym wszystko harmonijnie się komponuje. Starannie przygotowane ujęcia podkreślają nie tylko walory samych sosów, ale także ich wszechstronne zastosowanie w kuchni.

Sos bazyliowy usytuowany wśród świeżych liści aromatycznej bazylii, prezentowany jest jako doskonały dodatek do porannej sałatki, kanapek czy tostów. Z kolei ketchup nr VII, przedstawiony w towarzystwie soczystych pomidorów, stanowi idealny dodatek do klasycznych śniadaniowych pozycji – od jajecznicy, przez parówki, aż po kanapki.

– Kampania "Każde śniadanie może być wyjątkowe" to dla nas niezwykle ważny moment, jest to bowiem pierwsza kampania telewizyjna w historii Fanex. Kierujemy ją do szerokiego grona klientów indywidualnych. Chcemy pokazać, że nasze sosy, dotąd cenione przez profesjonalistów z branży HoReCa, doskonale sprawdzają się także w kuchni każdego z nas. Nawet najprostszy posiłek, dzięki odpowiednio dobranym składnikom i dodatkom, może stać się wyjątkowy. Wierzymy, że dzięki tej kampanii nasze produkty zachwycą podniebienia jeszcze większej liczby Polek i Polaków, urozmaicając ich codzienne menu – mówi Grzegorz Januszewski, szef sprzedaży krajowej w Fanex.

Za kreację i produkcję spotów odpowiada Big Bear Film, zaś za zakup mediów bezpośrednio Fanex. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]