"Twój rytuał przyjemności" reklamuje jogurty Fantasia

Pod hasłem “Twój rytuał przyjemności” ruszyła nowa kampania reklamowa marki Fantasia (Danone Polska). Za strategię komunikacji oraz wszystkie materiały kreatywne odpowiada agencja VML.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Twój rytuał przyjemności" reklamuje jogurty Fantasia

Kluczowym elementem kampanii jest spot telewizyjny, w wersjach 30 i 15 sekund. Reklama podkreśla ikoniczny moment otwierania opakowania Fantasia, harmonijne połączenie aksamitnego jogurtu z dodatkami oraz wagę chwili zarezerwowanej wyłącznie dla siebie. Te elementy mają tworzyć razem niepowtarzalny rytuał przyjemności, której można doświadczyć nie tylko oglądając najnowszy spot, ale również sięgając po każdy produkt z linii Fantasia.

VML, we współpracy z Danone Polska, odpowiada za stworzenie lokalnej strategii komunikacji oraz produkcję wszystkich materiałów kreatywnych (TVC, dedykowane materiały social media, KV). Spot (TVC 30’’ i 15’’) wyreżyserowała Martyna Iwańska, sesję foto zrealizowała Paula Patocka.  

Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny GoodFellas, za postprodukcję: Orka. Demo produktowe przygotował Bites Studio, a za udźwiękowienie odpowiadał Juice Sound. Zakupem mediów zajął się EssenceMediacom.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu