Agencja iProspect obroniła budżet Ferrero

Firma Ferrero, producent słodyczy takich jak Ferrero, MonCheri, Kinder czy Nutella, rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Do współpracy wybrała obsługującą ją poprzednio agencję mediową iProspect (Grupa Dentsu).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja iProspect obroniła budżet Ferrero

Przetarg mediowy Ferrero trwał kilka miesięcy. Miał charakter międzynarodowy i obejmował kilka rynków, w tym Polskę.

Koncern zdecydował, że planowaniem i zakupem mediów na polskim rynku zajmie się należąca do Grupy Dentsu agencja iProspect. Oznacza to kontynuowanie współpracy w tym zakresie, rozpoczętej w 2001 roku.

iProspect odpowiada za planowanie i zakup mediów zarówno offline, jak i digital. Budżet Ferrero szacowany jest na 37,1 mln dolarów rocznie (wg COMvergence). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style