SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ferrero Rocher „dodaje Świętom magii” migoczącymi billboardami (wideo)

Ruszyła outdoorowa kampania reklamowa pralinek Ferrero Rocher, w ramach której ich billboardy połyskują blaskiem. Akcję przygotowały firmy Vizeum, Posterscope i AMS.

Ferrero Rocher „dodaje Świętom magii” migoczącymi billboardami (wideo)

W ramach kampanii pod hasłem „Ferrero Rocher dodaje Świętom magii” na plakatach wielkoformatowych od opakowania tych pralinek odbija się świetlny połysk, co uzyskano dzięki odpowiedniej iluminacji. Taki efekt ma podkreślać prawdziwość sloganu i wyróżniać całą reklamę.

Iluminację wprowadzono na ponad 100 backlightów (o wymiarach 6 x 3 m i 8 x 4 m) w 8 największych aglomeracjach. Natomiast na wybranych nośnikach w Warszawie dodatkowo zostały zamontowane migoczące lampki LED.

Akcja potrwa do 15 grudnia. Przygotowały ją dom mediowy Vizeum, agencja Posterscope i firma AMS, na której nośnikach outdoorowych pokazywane są reklamy Ferrero Rocher.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ferrero Rocher „dodaje Świętom magii” migoczącymi billboardami (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl