Fiat rezygnuje z szarych samochodów. W kampanii "kąpie" samochód w pomarańczowej farbie

Włoski koncern Fiat rozpoczął akcję "No grey" komunikującą ważną zmianę. Producent przestanie oferować samochody w kolorze szarym na rzecz żywych, ciepłych barw.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Fiat rezygnuje z szarych samochodów. W kampanii "kąpie" samochód w pomarańczowej farbie

Ambicją marki Fiat jest wyeliminowanie szarości  w oferowanych modelach aut, tak by stało się to  „znakiem rozpoznawczym tych samochodów rynku motoryzacyjnym”. W obecnych i przyszłych modelach Fiata kolory nadwozia będą inspirowane włoskimi morzem, słońcem, ziemią i niebem. Zmiana zacznie się od nowego, w pełni elektrycznego SUV-a 600e.

 "Strategia jest realizowana w celu dodania wyróżniającego elementu samochodom Fiata na rynku motoryzacyjnym, ponieważ rok 2023 to rok niezwykłej zmiany dla marki" - podaje firma.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-powstal-fiat126p-50-lat-pierwszy-model ##

"Operation No Grey"

- Zdecydowaliśmy o zaprzestaniu produkcji szarych samochodów Fiata. Jest to wyzwanie i przełom, a jego celem jest dalsze umacnianie wiodącej pozycji Fiata jako marki radości, kolorów i optymizmu. Włochy to kraj kolorów, także samochody Fiata – powiedział Olivier Francois, globalny szef Stellantis, właściciela marki.

"Operation No Grey" ma ruszyć oficjalnie 4 lipca, zapowiada ją klip, w którym jedne z modeli Fiata - z prezesem koncernu w środku - zostaje w całości zanurzony w pomarańczowej farbie.

Aktualnie w palecie premiowanych przez Fiata barw "Brand of Colours" są biel Gelato, pomarańczowy Sicilia, pomarańczowy Paprika, czerwień Passione, Blu Dipinto di Blu, błękit Italia, błękit Venezia, zieleń Rugiada, zieleń Foresta, różowe złoto i black cinema.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały