Filip Chajzer promuje "Podwórka Nivea"

Filip Chajzer został ambasadorem tegorocznej edycji akcji "Podwórka Nivea", w ramach której firma buduje dla dzieci strefy zabawy i rozwoju talentów. Za realizację kampanii odpowiada GoldenSubmarine we współpracy z XS Events, OMD i Partner of Promotion.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Filip Chajzer promuje "Podwórka Nivea"

"Podwórka Nivea" to CSR-owy program firmy Nivea, wspierający lokalne społeczności. Jego celem jest zachęcenie rodziców do pielęgnowania talentów swoich dzieci poprzez wspólne, aktywne spędzanie czasu na świeżym powietrzu. Powstające w ramach kampanii podwórka są przestrzenią do rozwoju uzdolnień dzieci oraz miejscem zabawy.

Ambasadorem tegorocznej edycji akcji jest prezenter TVN Filip Chajzer. Jego wizerunek wykorzystywany jest w materiałach promocyjnych akcji, w tym na stronie internetowej i w mediach społecznościowych.

W tym roku Nivea po raz czwarty zbuduje łącznie 20 podwórek. Aby wziąć udział w akcji, należy na stronie internetowej zgłosić potencjalną lokalizację podwórka (opcjonalnie dodać film lub prezentację talentów dzieci), a następnie zebrać głosy w internetowym głosowaniu. Miejsca z największą liczbą głosów będą kolejnym podwórkiem Nivea. Pięć podwórek zostanie wybrane przez jury przed startem ogólnego głosowania, na podstawie nadesłanych filmów i prezentacji. Lokalizacje można zgłaszać do 30 kwietnia, a głosowanie potrwa do 21 czerwca.

Zakup mediów powierzono OMD, komunikację PR - agencja Partner of Promotion, a agencja XS Events zajmuje się kwestiami formalnymi i procedurą (zgłoszeniami konkursowymi, call center, kontaktem z gminami i szkołami, kwestiami regulaminowymi akcji etc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Francuski rząd zawiesza Shein. W tle skandal

Francuski rząd zawiesza Shein. W tle skandal

Zamieszanie wokół książki Karoliny Opolskiej. Przypisy z AI? "Wyjaśniamy nieporozumienie"

Zamieszanie wokół książki Karoliny Opolskiej. Przypisy z AI? "Wyjaśniamy nieporozumienie"

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu